אוהבים את הים?
עיריית ראשון לציון מזמינה אתכם.ן, קהילת 40+, לסדנת גלישת בוקר של כיף חוסן והנאה.
שעתיים וחצי של חוויה בלתי נשכחת!
יום שישי, 15.8.25, בשעה 10:00 , מועדון הגלישה, חוף ראשון לציון.
שימו לב, השיעור מתקיים בכפוף לתנאי הים:
ים שקט ורגוע - שיעור סאפ
ים גלי - שיעור גלישת גלים
השיעור בעלות של 50 ש״ח בהרשמה מראש (מספר המקומות מוגבל).
הסדנה בשיתוף מפעל הפיס "הכל חוזר לקהילה"

